Iskolaérettségi vizsgálatok, iskolai előkészítés

Iskolaérettségi vizsgálatok, iskolai előkészítés 2

Gyermekek egyéni fejlesztése és csoportos iskolaelőkészítő foglalkozások – PRO.KO

Minden gyermek más. Másképp gondolkodik, más tempóban fejlődik, és más-más területen van szüksége támogatásra. Foglalkozásaim célja, hogy minden kisgyermek saját ritmusában, biztonságos és szeretetteljes légkörben fejlődjön – miközben örömét leli a tanulásban.

Egyéni fejlesztés – személyre szabott támogatás

Az egyéni foglalkozások teljes mértékben a gyermekre szabottak. Nincsenek sablonok, nincs kötelező tananyag – minden tevékenység élményalapú, játékos, és a gyermek saját szükségleteihez igazított.

Fő fejlesztési területek:

  • Figyelem és koncentráció: segít, hogy a gyermek hosszabb ideig fókuszáljon egy-egy feladatra.

  • Memória és gondolkodás: hatékonyabb tanulást támogat.

  • Finommotorika: az íráskészség és önálló feladatvégzés alapja.

  • Nagymozgások, egyensúlyérzék: testtudatosság és koordináció fejlesztése.

  • Kommunikációs készségek: magabiztos önkifejezés, beszédfejlődés.

  • Szociális és érzelmi intelligencia: érzelmek felismerése, konfliktuskezelés, beilleszkedés.

  • Önállóság, feladattudat: önbizalom, felelősségérzet kialakítása.

  • Tanulási motiváció, kreativitás: nyitottság az újra, örömteli ismeretszerzés.

A foglalkozások során alkalmazott módszerek:

  • játékos feladatok

  • mozgásos és alkotó tevékenységek

  • relaxációs technikák

  • projektalapú tanulás

PRO.KO – Csoportos iskolaelőkészítő foglalkozás

A PRO.KO (Projekt Alapú Komplex Fejlesztő Foglalkozás) egy különleges program, amely játékosan, mégis tudatosan készíti fel a gyermekeket az iskolára.

A PRO.KO célja:

A gyerekek önbizalommal, szükséges készségekkel felvértezve, boldogan induljanak el az iskolás évek felé.

Mit tanulnak meg a gyerekek a PRO.KO során?

  • Együttműködés: figyelemmegosztás, türelem, csapatban való munka.

  • Kapcsolatépítés: barátságok, kommunikáció alapjai.

  • Önállóság és felelősség: feladatvégzés önállóan, magabiztosság.

  • Alkalmazkodás: új helyzetek kezelése, rugalmasság fejlesztése.

Módszereim: élménypedagógia, játék, mozgás, kreatív és interaktív feladatok. Nálam nincs száraz tanulás vagy monoton feladatlap – a tanulás kaland és felfedezés!

A célom, hogy minden gyermek örömmel tanuljon, önbizalommal telve lépjen be az iskolába, és megtapasztalja, hogy a fejlődés lehet élmény is.

Scroll to Top